Het al honderden jaren oude Café Bijsmans in het centrum van Heerlen, gaat na een behoorlijke tijd leeggestaan te hebben weer open.
Ons nieuws is en blijft altijd gratis, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief
Gratis inschrijvenHeb je al een account? Log in