Dertien maanden geleden trad Levin de Koster noodgedwongen af als wethouder van de gemeente Beekdaelen nadat hij was gepakt – en later door de rechter veroordeeld – voor het onder invloed veroorzaken van een verkeersongeval. Nu bestaat de mogelijkheid dat hij alweer terug gaat keren in het college. Zou dat een verstandige keuze zijn? Een opinie.
Ons nieuws is en blijft altijd gratis, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief
Gratis inschrijvenHeb je al een account? Log in