De gemeente Brunssum heeft aangifte van schending van het ambtsgeheim gedaan tegen Jo Palmen, tot de afgelopen verkiezingen nog raadslid en in het verleden jarenlang wethouder geweest. Dat bevestigt Palmen zelf tegenover De Nieuwe Ster Parkstad.
Ons nieuws is en blijft altijd gratis, als je je inschrijft voor de nieuwsbrief
Gratis inschrijvenHeb je al een account? Log in